O fila din jurnal .. "The Secret" pentru mine ..

... din momentul in care mi-a fost introdus filmul "The Secret" am inceput sa cercetez, am inceput sa caut raspunsuri la intrebari ce ma preocupau intens inca din liceu. Mereu m-am intrebat daca tot ceea ce am fost invatata acasa de parinti, bunici, dascali chiar si din ceea ce preotii marketau. Ma intrebam daca pe langa sentimentul de vinovatie pe care trebuie sa-l dezvolt fata de ceea ce sunt, fata de ceea ce fac ori nu, fata de deciziile ce le iau ori nu...exista si alt raspuns, o alta solutie.

Dezvoltasem la un moment dat o repulsie totala fata de preoti si tot ce insemna educatie religioasa din simplul motiv ca ma facea sa renunt la ceea ce sunt si ma simteam impinsa de la spate sa fac ceea ce este corect (din punctul lor de vedere) stiind ca contrariul ar fi insemnat pedeapsa si lipsa de dragoste.

Eram confuza si acum realizez ca era confuza nu neaparat de ce mi se predica zilnic ci de intelesul predicilor pe care eu personal le adoptam si interpretam.

Am decis sa caut raspuns la intrebarile mele, am decis sa caut raspuns la ceea ce nu primisem pana atunci. Au trecut aproape opt ani de cand am facut aceasta decizie si ma gandeam daca in sfarsit stiu raspunsul a ceea ce cautam. Raspunsul poate fi complex insa as afirma ca DA. Am realizat ca educatia iti da posibilitatea sa alegi, iti ofera acces la informatii ce te ajuta sa castigi dreptul de a alege.

In cautarile mele am dat peste tot felul de oameni, experiente din care am invatat foarte mult, care m-au ajutat sa ma dezvoltat in ceea ce sunt acum.

In 2007 am primit de la o prietena filmul "The Secret". Din incercarea mea de a intelege ce e "brain wash" si ce realitate, am realizat ca ceea ce pot lua din acest documentar este ceea ce pot aplica la experientele mele personale, realitatea jucand deasemeni un rol important in incercarea de a o defini ca pe ceva ce noi ii dam nastere. In incercarea mea de a rationaliza informatiile am descoperit ca sunt cele mai pretioase informatii accesate vreodata. Asa am inceput sa studiez opiniile celor prezentati in film insa nu numai. Erau mentionati deasemeni oameni de stiinta ca Einstein, Leonardo da Vinci, Platon etc. care mi-au deschis apetitul in a le studia bibliografiile si a cunoaste mai multe legate de experientele din spatele marilor lor realizari.

Astfel am dat peste zeci de alte carti, evenimente, oameni deschisi la discutii de genu si de la care am invatat foarte multe. Mai important...am gasit raspuns la ce reprezinta viata, ce este Dumnezeu si cine sunt eu.

Mai nou, mi-a fost recomandata o carte "Ask and it is Given" la care nu am primit acces pana ieri cand din intamplare rasfoiam carti intr-o librarie din Vienna.

Mi-a fost recomandata ca una din cele mai valoroase carti a autorilor: Esther and Jerry Hicks. As recomanda-o si voua daca as sti ce efecte ar avea. Astazi am inceput sa o citesc si probabil cat de curand va exista un feedback :))

Multi m-au intrebat daca cred in ceea ce "The Secret" transmite. Deasemeni filmul "What the Bleep do We Know" un alt film documentar in care explicatiile legate de realitatea din jurul nostru par destul de plauzibile pentru mine. Sunt discutabile multe din mesaje, astfel ajungand sa fac o pasiune pentru Fizica Quatica.

Raspunsul de mai sus este DA.

Cred in ceea ce se trasmite prin ambele filme si alte zeci de carti deja aparute pe piata. Insa nu pentru ca ar trebui sa cred ci pentru ca aleg sa cred si nu doar pe baza a ceea ce mi-a fost prezentat insa ci pe baza cercetarilor pe care eu personal le-am realizat mai apoi...mai mult de atat pe baza experimentelor aplicate si a rezultatelor ce mi-au dovedit acest lucru.

Am fost intrebata deasemeni daca mai cred in Dumnezeu. Unii considera ca accesul la astfel de informatii iti opreste accesul la credinta.
Daca mai cred in Dumnezeu? DA. Insa diferenta acum este ca stiu cine este Dumnezeu si ce reprezinta El pentru mine, insa ca o opinie privita dintr-o alta perspectiva decat cea din trecut.

Daca sunteti curiosi sa cunoasteti mai multe, vezionati cele 2 filme mentionate mai sus "The Secret" si "What the Bleep do We Know" si veti intelege ce vreau sa transmit.

No comments: