O fila din jurnal .. "The Secret" pentru mine ..
... din momentul in care mi-a fost introdus filmul "The Secret" am inceput sa cercetez, am inceput sa caut raspunsuri la intrebari ce ma preocupau intens inca din liceu. Mereu m-am intrebat daca tot ceea ce am fost invatata acasa de parinti, bunici, dascali chiar si din ceea ce preotii marketau. Ma intrebam daca pe langa sentimentul de vinovatie pe care trebuie sa-l dezvolt fata de ceea ce sunt, fata de ceea ce fac ori nu, fata de deciziile ce le iau ori nu...exista si alt raspuns, o alta solutie.
Dezvoltasem la un moment dat o repulsie totala fata de preoti si tot ce insemna educatie religioasa din simplul motiv ca ma facea sa renunt la ceea ce sunt si ma simteam impinsa de la spate sa fac ceea ce este corect (din punctul lor de vedere) stiind ca contrariul ar fi insemnat pedeapsa si lipsa de dragoste.
Eram confuza si acum realizez ca era confuza nu neaparat de ce mi se predica zilnic ci de intelesul predicilor pe care eu personal le adoptam si interpretam.
Am decis sa caut raspuns la intrebarile mele, am decis sa caut raspuns la ceea ce nu primisem pana atunci. Au trecut aproape opt ani de cand am facut aceasta decizie si ma gandeam daca in sfarsit stiu raspunsul a ceea ce cautam. Raspunsul poate fi complex insa as afirma ca DA. Am realizat ca educatia iti da posibilitatea sa alegi, iti ofera acces la informatii ce te ajuta sa castigi dreptul de a alege.
In cautarile mele am dat peste tot felul de oameni, experiente din care am invatat foarte mult, care m-au ajutat sa ma dezvoltat in ceea ce sunt acum.
In 2007 am primit de la o prietena filmul "The Secret". Din incercarea mea de a intelege ce e "brain wash" si ce realitate, am realizat ca ceea ce pot lua din acest documentar este ceea ce pot aplica la experientele mele personale, realitatea jucand deasemeni un rol important in incercarea de a o defini ca pe ceva ce noi ii dam nastere. In incercarea mea de a rationaliza informatiile am descoperit ca sunt cele mai pretioase informatii accesate vreodata. Asa am inceput sa studiez opiniile celor prezentati in film insa nu numai. Erau mentionati deasemeni oameni de stiinta ca Einstein, Leonardo da Vinci, Platon etc. care mi-au deschis apetitul in a le studia bibliografiile si a cunoaste mai multe legate de experientele din spatele marilor lor realizari.
Astfel am dat peste zeci de alte carti, evenimente, oameni deschisi la discutii de genu si de la care am invatat foarte multe. Mai important...am gasit raspuns la ce reprezinta viata, ce este Dumnezeu si cine sunt eu.
Mai nou, mi-a fost recomandata o carte "Ask and it is Given" la care nu am primit acces pana ieri cand din intamplare rasfoiam carti intr-o librarie din Vienna.
Mi-a fost recomandata ca una din cele mai valoroase carti a autorilor: Esther and Jerry Hicks. As recomanda-o si voua daca as sti ce efecte ar avea. Astazi am inceput sa o citesc si probabil cat de curand va exista un feedback :))
Multi m-au intrebat daca cred in ceea ce "The Secret" transmite. Deasemeni filmul "What the Bleep do We Know" un alt film documentar in care explicatiile legate de realitatea din jurul nostru par destul de plauzibile pentru mine. Sunt discutabile multe din mesaje, astfel ajungand sa fac o pasiune pentru Fizica Quatica.
Raspunsul de mai sus este DA.
Cred in ceea ce se trasmite prin ambele filme si alte zeci de carti deja aparute pe piata. Insa nu pentru ca ar trebui sa cred ci pentru ca aleg sa cred si nu doar pe baza a ceea ce mi-a fost prezentat insa ci pe baza cercetarilor pe care eu personal le-am realizat mai apoi...mai mult de atat pe baza experimentelor aplicate si a rezultatelor ce mi-au dovedit acest lucru.
Am fost intrebata deasemeni daca mai cred in Dumnezeu. Unii considera ca accesul la astfel de informatii iti opreste accesul la credinta.
Daca mai cred in Dumnezeu? DA. Insa diferenta acum este ca stiu cine este Dumnezeu si ce reprezinta El pentru mine, insa ca o opinie privita dintr-o alta perspectiva decat cea din trecut.
Daca sunteti curiosi sa cunoasteti mai multe, vezionati cele 2 filme mentionate mai sus "The Secret" si "What the Bleep do We Know" si veti intelege ce vreau sa transmit.
Dezvoltasem la un moment dat o repulsie totala fata de preoti si tot ce insemna educatie religioasa din simplul motiv ca ma facea sa renunt la ceea ce sunt si ma simteam impinsa de la spate sa fac ceea ce este corect (din punctul lor de vedere) stiind ca contrariul ar fi insemnat pedeapsa si lipsa de dragoste.
Eram confuza si acum realizez ca era confuza nu neaparat de ce mi se predica zilnic ci de intelesul predicilor pe care eu personal le adoptam si interpretam.
Am decis sa caut raspuns la intrebarile mele, am decis sa caut raspuns la ceea ce nu primisem pana atunci. Au trecut aproape opt ani de cand am facut aceasta decizie si ma gandeam daca in sfarsit stiu raspunsul a ceea ce cautam. Raspunsul poate fi complex insa as afirma ca DA. Am realizat ca educatia iti da posibilitatea sa alegi, iti ofera acces la informatii ce te ajuta sa castigi dreptul de a alege.
In cautarile mele am dat peste tot felul de oameni, experiente din care am invatat foarte mult, care m-au ajutat sa ma dezvoltat in ceea ce sunt acum.
In 2007 am primit de la o prietena filmul "The Secret". Din incercarea mea de a intelege ce e "brain wash" si ce realitate, am realizat ca ceea ce pot lua din acest documentar este ceea ce pot aplica la experientele mele personale, realitatea jucand deasemeni un rol important in incercarea de a o defini ca pe ceva ce noi ii dam nastere. In incercarea mea de a rationaliza informatiile am descoperit ca sunt cele mai pretioase informatii accesate vreodata. Asa am inceput sa studiez opiniile celor prezentati in film insa nu numai. Erau mentionati deasemeni oameni de stiinta ca Einstein, Leonardo da Vinci, Platon etc. care mi-au deschis apetitul in a le studia bibliografiile si a cunoaste mai multe legate de experientele din spatele marilor lor realizari.
Astfel am dat peste zeci de alte carti, evenimente, oameni deschisi la discutii de genu si de la care am invatat foarte multe. Mai important...am gasit raspuns la ce reprezinta viata, ce este Dumnezeu si cine sunt eu.
Mai nou, mi-a fost recomandata o carte "Ask and it is Given" la care nu am primit acces pana ieri cand din intamplare rasfoiam carti intr-o librarie din Vienna.
Mi-a fost recomandata ca una din cele mai valoroase carti a autorilor: Esther and Jerry Hicks. As recomanda-o si voua daca as sti ce efecte ar avea. Astazi am inceput sa o citesc si probabil cat de curand va exista un feedback :))
Multi m-au intrebat daca cred in ceea ce "The Secret" transmite. Deasemeni filmul "What the Bleep do We Know" un alt film documentar in care explicatiile legate de realitatea din jurul nostru par destul de plauzibile pentru mine. Sunt discutabile multe din mesaje, astfel ajungand sa fac o pasiune pentru Fizica Quatica.
Raspunsul de mai sus este DA.
Cred in ceea ce se trasmite prin ambele filme si alte zeci de carti deja aparute pe piata. Insa nu pentru ca ar trebui sa cred ci pentru ca aleg sa cred si nu doar pe baza a ceea ce mi-a fost prezentat insa ci pe baza cercetarilor pe care eu personal le-am realizat mai apoi...mai mult de atat pe baza experimentelor aplicate si a rezultatelor ce mi-au dovedit acest lucru.
Am fost intrebata deasemeni daca mai cred in Dumnezeu. Unii considera ca accesul la astfel de informatii iti opreste accesul la credinta.
Daca mai cred in Dumnezeu? DA. Insa diferenta acum este ca stiu cine este Dumnezeu si ce reprezinta El pentru mine, insa ca o opinie privita dintr-o alta perspectiva decat cea din trecut.
Daca sunteti curiosi sa cunoasteti mai multe, vezionati cele 2 filme mentionate mai sus "The Secret" si "What the Bleep do We Know" si veti intelege ce vreau sa transmit.
Leonardo da Vinci ... book I almost finished
Something about Leonardo da Vinci
He was an engineer, architect, designer, inventor, scientist, painter and sculptor.
While he is best known as an artist - the man who painted the Mona Lisa - he actually spent more time on scientific projects than on painting. As few as 15 paintings are definitely attributed to Leonardo, but there are copious drawings and many notebooks documenting his varied interests.
Leonardo's notebooks equal the importance of his paintings. They are perhaps the greatest literary legacy any artist has bequeathed to the world.
Leonardo da Vinci: the Codex Leicester - notebook of a genius allowed a rare insight into one of history's most celebrated minds.
Leonardo's voluminous notebooks occupied him throughout his life. In them he planned to treat four major themes: the science of painting, architecture, the elements of mechanics, and a general work on human anatomy. To these themes were eventually added notes on his studies of botany, geology, flight, and hydrology. His intention was to combine all his investigations with a unified world view.
It is estimated that a third of Leonardo's notebooks, 31 in all, survive. Leonardo compiled the Codex Leicester in Milan between 1506 and 1510. He wrote in sepia ink on 18 double-sided sheets of loose-leaf, linen paper, each one folded to make a total of 72 pages. In several places Leonardo addresses 'the reader'.
The notebooks were distinctive for two reasons: his use of 'mirror writing' and the link between illustration and text. Although his language was clear and expressive, Leonardo preferred illustration to the written word. 'The more detail you write concerning it the more you will confuse the reader,' he said.
He was an engineer, architect, designer, inventor, scientist, painter and sculptor.
While he is best known as an artist - the man who painted the Mona Lisa - he actually spent more time on scientific projects than on painting. As few as 15 paintings are definitely attributed to Leonardo, but there are copious drawings and many notebooks documenting his varied interests.
Leonardo's notebooks equal the importance of his paintings. They are perhaps the greatest literary legacy any artist has bequeathed to the world.
Leonardo da Vinci: the Codex Leicester - notebook of a genius allowed a rare insight into one of history's most celebrated minds.
Leonardo's voluminous notebooks occupied him throughout his life. In them he planned to treat four major themes: the science of painting, architecture, the elements of mechanics, and a general work on human anatomy. To these themes were eventually added notes on his studies of botany, geology, flight, and hydrology. His intention was to combine all his investigations with a unified world view.
It is estimated that a third of Leonardo's notebooks, 31 in all, survive. Leonardo compiled the Codex Leicester in Milan between 1506 and 1510. He wrote in sepia ink on 18 double-sided sheets of loose-leaf, linen paper, each one folded to make a total of 72 pages. In several places Leonardo addresses 'the reader'.
The notebooks were distinctive for two reasons: his use of 'mirror writing' and the link between illustration and text. Although his language was clear and expressive, Leonardo preferred illustration to the written word. 'The more detail you write concerning it the more you will confuse the reader,' he said.
De ce nu suntem fericiti?
Alegorie a unui autor necunoscut
„În timp ce înteleptul este fericit si în iad, prostul sufera si în rai.”
Într-un mic orasel traia o femeie cu cei doi feciori ai ei. Unul dintre feciori era negustor de umbrele iar celalalt îsi câstiga existenta vânzând sandale.
Aceasta femeie era mai mereu trista. Vazând-o mereu în aceasta stare de tristete, un om a întrebat-o:
- Ce te supara femeie? Ce necaz îti chinuie sufletul?
Femeia îi raspunse:
- Vezi dumneata, acum ploua. Unul din feciorii mei traieste din vânzarea de sandale. Din cauza vremii afacerea lui are de suferit. Cum sa nu fiu necajita?
Peste câteva zile soarele îsi facu simtita prezenta în micul orasel dar mai putin în inima femeii caci ea tot trista si abatuta era. Nedumerit acum, omul o întreba din nou:
- Acum e soare, nu asta asteptai? Feciorul tau are acum o afacere prospera vânzând sandale, de ce esti în continuare suparata?
Femeia îi raspunse:
- Ooo, vezi dumneata, celalalt fecior al meu vinde umbrele. Cine cumpara umbrele pe vremea asta însorita? Întelegi acum de ce sunt trista?
- Sunt si mai nedumerit acum, raspunse omul. Din câte mi-ai vorbit despre feciorii tai, eu înteleg ca tu ar trebui sa fii mereu o mama fericita. Când ploua, feciorul tau care vinde umbrele prospera iar când e soare celalalt fecior al tau vinde sandale.”
MORALA
De cate ori in cursul unei zile nu protestam? Protestam ba ca e prea cald, ba ca e prea frig. Nimic nu ne multumeste si in vanatoarea noastra de ocazii de a fi nemultumiti si a arata asta, pierdem oportunitati si motive de a profita de darurile pe care "acum" ni le aduce.
Într-un mic orasel traia o femeie cu cei doi feciori ai ei. Unul dintre feciori era negustor de umbrele iar celalalt îsi câstiga existenta vânzând sandale.
Aceasta femeie era mai mereu trista. Vazând-o mereu în aceasta stare de tristete, un om a întrebat-o:
- Ce te supara femeie? Ce necaz îti chinuie sufletul?
Femeia îi raspunse:
- Vezi dumneata, acum ploua. Unul din feciorii mei traieste din vânzarea de sandale. Din cauza vremii afacerea lui are de suferit. Cum sa nu fiu necajita?
Peste câteva zile soarele îsi facu simtita prezenta în micul orasel dar mai putin în inima femeii caci ea tot trista si abatuta era. Nedumerit acum, omul o întreba din nou:
- Acum e soare, nu asta asteptai? Feciorul tau are acum o afacere prospera vânzând sandale, de ce esti în continuare suparata?
Femeia îi raspunse:
- Ooo, vezi dumneata, celalalt fecior al meu vinde umbrele. Cine cumpara umbrele pe vremea asta însorita? Întelegi acum de ce sunt trista?
- Sunt si mai nedumerit acum, raspunse omul. Din câte mi-ai vorbit despre feciorii tai, eu înteleg ca tu ar trebui sa fii mereu o mama fericita. Când ploua, feciorul tau care vinde umbrele prospera iar când e soare celalalt fecior al tau vinde sandale.”
MORALA
De cate ori in cursul unei zile nu protestam? Protestam ba ca e prea cald, ba ca e prea frig. Nimic nu ne multumeste si in vanatoarea noastra de ocazii de a fi nemultumiti si a arata asta, pierdem oportunitati si motive de a profita de darurile pe care "acum" ni le aduce.
Math = Lessons
If the following variables existed in a mathematical equation:
X = The end result in mind
Y = Manifestation
H = Hows (the cursed hows)
A = Action in the general direction of the end result
Please choose the equation that will make the most happen in your life, the fastest, with the least stress:
A. The End Result + Hows + Action = Manifestation
B. Manifestation + The End Result + Action = Hows
C. The End Result + Action = Hows + Manifestation
D. Action + Hows + Manifestation = The End Result
E. Eats Shoots + Leaves = Panda Energy
Received from a friend and wanted to share with you all :)
Get inspired, Ella
X = The end result in mind
Y = Manifestation
H = Hows (the cursed hows)
A = Action in the general direction of the end result
Please choose the equation that will make the most happen in your life, the fastest, with the least stress:
A. The End Result + Hows + Action = Manifestation
B. Manifestation + The End Result + Action = Hows
C. The End Result + Action = Hows + Manifestation
D. Action + Hows + Manifestation = The End Result
E. Eats Shoots + Leaves = Panda Energy
Received from a friend and wanted to share with you all :)
Get inspired, Ella
Subscribe to:
Posts (Atom)