ceva diferit ... ceva fara nume :) .. NONSENS

...
... ca in orice zi normala ma trezesc si imi planuiesc ziua asa cum imi doresc ... mai putin astazi :) ... daca stau bine si ma gandesc nu stiu de ce mi-e dor mai mult .. as vrea sa fiu intr-un anume loc insa nu stiu care este acela ... astept un semn insa nu stiu de la cine ... vreau sa incep sa fac ceva insa nu stiu ce ... ciudat??? .. poate da .. poate deloc :(( ... that's me intr-o zi normala

incep sa ma obisnuiesc cu toate aceste schimbari ... am sentimentul ca oriunde m-as duce imi lipseste ceva .. acum insa nu stiu ce e acel ceva

oameni pe care ajungi sa ii cunosti si de care te indragostesti.. iubesc Finlanda cu tot ce are in ea... iubesc traditiile si cultura de aici insa lipseste ceva. Cu colegii de apartament impartim o limba comuna - engleza .. insa nu e de ajuns. Gandesc intr-o alta limba, vorbesc intr-o alta limba, predau intr-o si o alta limba ... mi-e dor de Romania, mi-e dor sa vorbesc in limba mea ... fapt pentru care gasesc rostul a ceea ce scriu :)) ... ciudat .. nu stiu exact ce scriu dar scriu si pentru ca scriu .. doar scriu :)))

ti se intampla sa te trezesti intr-o dimineata total confuza? sa nu stii exact ce vrei, sa nu stii exact unde vrei sa fii, sa nu stii exact ce scrii macar?? ... e grav .. dar se intampla! ... si mi se intampla mie acum

am inceput ieri o noua lectura .. "Eclipse" de Stephenie Meyer .. daca prinzi aceasta carte in mana nu iti recomand sa o citesti .. eu o citesc pentru ca nu stiu de ce o citesc ... o citesc pentru ca altcineva mi-a recomandat sa nu o citesc. E total diferita tipurilor de carti pe care obisnuiesc sa le citesc .. si ma intreb .. de ce o fac? offf ... ti se intampla sa gandesti tot felul de lucruri ce nu isi au rostul? inseamna ca esti intr-o faza asemanatoare cu a mea..

tind sa cred ca sunt o persoana destul de rationala insa nu si astazi. Ai noroc daca citesti astazi acest articol pentru ca daca ratiunea se trezeste il voi sterge .. daca totusi il gasesti dupa cateva zile pe blog inseamna ca ceva se intampla .. sa nu te astepti sa citesti ceva mai placut in urmatoarele zile ... sau poate nu e nimic mai placut decat ceea ce tocmai citesti. Daca trece o saptamana si inca mai poti citi acest articol inseamna ca ratiunii i-a placut mult prea mult sa il elimine :)) .. ok .. incep sa vorbesc cu nonsens ... insa gandesc .. chiar daca e doar 'ceva' .. si asta e un semn bun.

astazi trebuie sa realizez planul lectiilor pe saptamana ce vine. Apropo pentru cei ce nu stiu .. predau ceea ce gandesc pe moment :)) .. e grav .. nu ati vrea sa fiti elevii mei ... sau poate da ... macar de fun :))

ieri, eu, Pooja - colega mea din India am sarbatorit "Lazy day" .. am vizitat pe Annu, o prietena finlandeza de aici din AIESEC ... ne-am intoxicat cu tot felul de dulciuri si cipsuri .. nimic sanatos ... fapt pentru care cred ca de acolo mi se trage.

astazi ne pregatim pentru o saptamana prin liceele din Jyvaskyla dupa care ne pregatim pentru weekend-ul urmator unde il vom petrece la o cabana din apropiere .. cu sauna, mers la sanius si iarasi intoxicare cu mancare (ne)sanatoasa :)) ..

un lucru specific finlandezilor - sauna si faptul ca sunt foarte tacuti pana vine vorba de baut :) da-le de baut ca sa ii faci sa vorbeasca .. apoi vei avea probleme cu ei sa-i mai si opresti ... insa sunt minunati .. ii iubesc :)

ok ... e 12 fix cred ca ma opresc aici pana nu mai fabulez ceva neadecvat pentru caracterul meu. Incerc sa deschid messengerul asta insa se pare ca astazi vrea sa stea neatins ... nu vrea sa comunice cu mine ..

ma intorc la lectura mea in speranta sa ma trezesc din amorteala de ieri si sa ma apuc de munca.

ok
..
...
....
.....

bla bla bla si la revedere ... va pup dulce si aveti grija de voi :)

Ella

P.S.: sunt in cautarea unui al doilea nume ... ieri mi-a picat fisa ca imi doresc un al doilea nume .. un nume de rezerva :)) ... unii colegi mi-au sugerat ca Ella sa-mi fie al doilea nume insa Ella vine de la primul meu nume GabriELLA asa ca sunt in cautarea a ceva mai interesant :) .. cine ma ajuta? Sugestii??? .. need help :)

for all my blog readers .. KISSES :))

- start to do some Yoga and meditation ... maybe this will help :))

No comments: